No name


Eu sunt mica si frumoasa dar nu am un nume.Mi-l puteti spune?

10 comentarii:

  1. Frumoasa pisicuta:).Am si eu una pe care o iubesc foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce scumpuca e pisi asta mica...si mie imi plac(am si eu una):X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. hey ya! nice blog ladie! and the cat...is gorgeous!aaa..n-am idee de nume pt ea acum;)) da promit ca daca imi vine in cap altceva decat PISICA;))...iti dau un comment si iti spun:D

    RăspundețiȘtergere
  4. ce ochişori are:X! seamănă cu o prietenă de-a mea, Monica;))

    RăspundețiȘtergere
  5. eu iubesc animalele, abia astept sa mi iau un catelus sau pisicuta,cat e de draguta asta mica, ce ochisori are:)

    RăspundețiȘtergere
  6. ... Tomix :x ... asa il cheama pe al meu :) ...
    Ma bucur enorm ca sunt persoane care iubesc asa mult animalele :x ...

    RăspundețiȘtergere
  7. imi pare bine ca se gandeste cineva si la animale
    Felicitari:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Hi..Thanks for your visit and comments... Nice cat....

    RăspundețiȘtergere
  9. frumoasa rau:X....nu imi vine in minte niciun nume portivit pentru ea.....ms de comm...acum l-am vazut:D
    mult succes in continuare

    RăspundețiȘtergere